"Transilvania Fest şi Slow Food Transilvania sunt branduri cu 
rezonanţă şi peste hotare în ultimii ani. „La început noi aveam doar un 
festival local, Turda Fest, care apoi s-a extins. În fiecare an îl 
organizăm în altă locaţie reprezentativă din Transilvania şi aşa a ajuns
 să poarte acest nume”, explică Rareş Crăiuţ, directorul festivalului. 
Manifestarea are ca profil gastronomia şi cultura şi îşi propune să 
promoveze tradiţiile şi patrimoniul imaterial din Transilvania. Cum 
reacţionează străinii când aud numele Transilvaniei? „Îmi 
amintesc că la una din primele ediţii, prin 2005, cineva din străinătate
 a râs, îşi închipuia că e ceva de la Disneyland. Cu timpul, a devenit 
un brand care merită menţionat pentru că îţi deschide anumite uşi, mai 
ales venind din această parte a Europei”, explică directorul. Dacă până nu demult prima asociere era nu „brandul facil” Dracula, acum lucrurile s-au schimbat. „După
 vizitele prinţului Charles, articolele despre Transilvania au devenit 
din ce în ce mai documentate , sunt materiale informate care arată că 
lumea a început să aibă altă viziune despre noi”, a precizat Rareş Crăiuţ."
 Florentina TĂTAR
 Citiţi întregul articol aici: http://cluj.provincianews.ro/transilvania-brand-care-vinde_20647.html
No comments:
Post a Comment