"Transilvania Fest şi Slow Food Transilvania sunt branduri cu
rezonanţă şi peste hotare în ultimii ani. „La început noi aveam doar un
festival local, Turda Fest, care apoi s-a extins. În fiecare an îl
organizăm în altă locaţie reprezentativă din Transilvania şi aşa a ajuns
să poarte acest nume”, explică Rareş Crăiuţ, directorul festivalului.
Manifestarea are ca profil gastronomia şi cultura şi îşi propune să
promoveze tradiţiile şi patrimoniul imaterial din Transilvania. Cum
reacţionează străinii când aud numele Transilvaniei? „Îmi
amintesc că la una din primele ediţii, prin 2005, cineva din străinătate
a râs, îşi închipuia că e ceva de la Disneyland. Cu timpul, a devenit
un brand care merită menţionat pentru că îţi deschide anumite uşi, mai
ales venind din această parte a Europei”, explică directorul. Dacă până nu demult prima asociere era nu „brandul facil” Dracula, acum lucrurile s-au schimbat. „După
vizitele prinţului Charles, articolele despre Transilvania au devenit
din ce în ce mai documentate , sunt materiale informate care arată că
lumea a început să aibă altă viziune despre noi”, a precizat Rareş Crăiuţ."
Florentina TĂTAR
Citiţi întregul articol aici: http://cluj.provincianews.ro/transilvania-brand-care-vinde_20647.html
No comments:
Post a Comment