Trebuie sa vii!

Nou!

Monday 4 May 2015

Preşcolarii, prietenii albinelor




Slow Food Cluj Transilvania şi Asociaţia Transilvania Fest, în parteneriat cu Grădiniţa “Arici Pogonici” PJ Gherla, au organizat în  27 aprilie 2015, orele 10 - 10:30  activitatea de educaţie non-formală: “Preşcolarii – Prietenii Albinelor”.
             Proiectul de comunicare si educaţie pentru sănătate, iniţiat de educatoarea Ildi Rigo şi managerul de  proiect Claudia Roşca  şi având suportul d-nei director, prof. Simonca Valeria a cuprins  aproximativ 80 de preşcolari din toate grupele din gradiniţă, însoţiţi de d-nele educatoare.


       Am povestit despre albine şi despre prietenii albinelor, am învăţat povestea ursuleţului care a dorit să fure miere din stup, deghizându-se în albină şi am observat un stup din lemn - miniatură funcţională şi obiecte legate de stupărit.
Ne-am deplasat apoi în sălile de grupă, am lipit autocolante “Prietenii Albinelor” pe pieptul şorţuleţelor de uniformă şi a început degustarea diverselor sortimente de miere. Am  colorat planşele de colorat “Albinuţa veselă” şi am încheiat activitatea dansând Dansul Albinuţelor în curtea gradiniţei, într-o atmosferă de veselie şi bună dispoziţie.
           Sortimentele de miere şi produsele de patiserie au fost asigurate de Genpact.
Aşteptăm cu drag viitoarea întâlnire!






No comments:

Post a Comment