Trebuie sa vii!

Nou!

Sunday 26 August 2012

Atelier de alimentaţie sănătoasă


 

Zece tineri de la Centrul Crestin pentru Copii Cluj-Napoca insotiti de d-na Gina Neamtu, reprezentanti ai Prison Fellowship Romania au participat, in perioada 8-10 august, la un atelier de alimentatie sanatoasa. La initiativa voluntarilor Genpact, copiii au venit la Turda pentru a se intalni cu echipele Slow Food Cluj Transilvania si Transilvania Fest si a invata modalitati de adaptare a principiilor slow food la viata de zi cu zi. Am vorbit despre nutritie, igiena si impactul acestora in dezvoltarea personala, am mers la cumparaturi, dovedind ca este posibil sa respectam normele slow food fara a depasi bugetul si am pregatit impreuna un meniu complet de mic dejun, pranz si cina.
Tinerii au dezvoltat abilitatea de a lucra in echipa, au deprins tainele decorarii preparatelor si si-au improspatat cunostintele despre bunele maniere din timpul mesei. I-am incurajat sa continue sa-si dezvolte aceste abilitati si sa impartaseasca ceea ce au invatat si prietenilor si colegilor de la centru. Pentru ultima zi le-am rezervat o surprinza si i-am invitat pe toti sa ne insoteasca la cofetarie sperand ca astfel vor capata mai multa incredere in ei insisi si in abilitatile lor de comunicare.
Asteptam sa ne revedem cat mai curand!








No comments:

Post a Comment