Trebuie sa vii!

Nou!

Tuesday 27 November 2012

Transilvania Fest şi Slow Food Cluj Transilvania promovează cu succes numele Transilvaniei

      "Transilvania Fest şi Slow Food Transilvania sunt branduri cu rezonanţă şi peste hotare în ultimii ani. „La început noi aveam doar un festival local, Turda Fest, care apoi s-a extins. În fiecare an îl organizăm în altă locaţie reprezentativă din Transilvania şi aşa a ajuns să poarte acest nume”, explică Rareş Crăiuţ, directorul festivalului. Manifestarea are ca profil gastronomia şi cultura şi îşi propune să promoveze tradiţiile şi patrimoniul imaterial din Transilvania. Cum reacţionează străinii când aud numele Transilvaniei? „Îmi amintesc că la una din primele ediţii, prin 2005, cineva din străinătate a râs, îşi închipuia că e ceva de la Disneyland. Cu timpul, a devenit un brand care merită menţionat pentru că îţi deschide anumite uşi, mai ales venind din această parte a Europei”, explică directorul. Dacă până nu demult prima asociere era nu „brandul facil” Dracula, acum lucrurile s-au schimbat. „După vizitele prinţului Charles, articolele despre Transilvania au devenit din ce în ce mai documentate , sunt materiale informate care arată că lumea a început să aibă altă viziune despre noi”, a precizat Rareş Crăiuţ."

 Florentina TĂTAR
 Citiţi întregul articol aici: http://cluj.provincianews.ro/transilvania-brand-care-vinde_20647.html

No comments:

Post a Comment